План будівництва лісових доріг ДП “Ліси України” значно перевершує показники минулих років. Чому «Ліси України» інвестує у дороги саме зараз? Про це повідомив т. в. о. гендиректора ДП “Ліси України” Юрій Болоховець”:
1. Під час війни лісівники лише збільшили надходження до бюджетів всіх рівнів та відмовилися від державних субвенцій.
2. Відрахування до бюджету продовжать зростати, якщо створимо інфраструктуру та отримуємо доступ до віддалених територій.
3. Інфраструктура – це мережа доріг та складів, що зменшують собівартість лісопродукції та роблять її більш доступною для споживачів. Якщо поруч з лісосікою немає дороги, вартість трелювання з’їдає увесь прибуток. Не буде якісної логістики – не буде прибутку.
4. Кожен кілометр нової лісової дороги – це плюс декілька десятків гектарів лісу в роботі. Це тисячі кубометрів деревини і, відповідно, мільйони гривень доходу. ПОЛОВИНА ДОХОДУ У ЯКОСТІ ПОДАТКІВ СПЛАЧУЄТЬСЯ «ЛІСАМИ УКРАЇНИ» ДО БЮДЖЕТУ.
5. Інвестований у кілометр нової лісової дороги в Карпатах та на Поліссі мільйон гривень менше ніж за рік повернеться у бюджет. Протягом ще декількох років бюджет отримає не менше 5 мільйонів у вигляді сплачених податків.
6. Крім ДП «Ліси України» з додаткової деревини податки сплачують переробники, експортери. Це ще мільйони гривень із кожного кілометру дороги.
7. Додатковий ресурс — це також дрова, якими заміщуємо дефіцитні електрику і газ.
8. Дороги — це не лише про економіку, це і фактор безпеки. Лісову пожежу швидко не локалізувати, якщо немає під’їзду для пожежної техніки.
9. Лісові дороги зменшують навантаження на регіональну мережу місцевих доріг: це альтернативні автошляхи, якими користуються громади.
10. Лісові дороги — це розвиток рекреації та зеленого туризму.
Отже, підсумовуємо.
ЛІСОВА ДОРОГА — ЦЕ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ПРОЄКТ ІЗ ДУЖЕ КОРОТКИМ ТЕРМІНОМ ОКУПНОСТІ.
Держава не витрачає на будівництво жодної копійки, натомість вже цього року отримає сотні мільйонів гривень додаткових надходжень, які зможе одразу СПРЯМУВАТИ НА ЗСУ.
Інвестиції у дороги відбуваються максимально прозоро та ефективно!
Лише через прозорі конкурси (собівартість робіт може відрізнятися в залежності від рельєфу місцевості та наявності додаткових інженерних споруд, таких як мости, водоперепускні труби, тощо). Вперше використовуються технології, які продовжують термін експлуатації доріг. Запроваджений технічний нагляд за якістю робіт та дотриманням стандартів кваліфікованими інженерами. Обов’язковий гарантійний термін – 5 років. |